عناوين مطالب وبلاگ |
- سئله اساسي تلقي مي شود، ارائه بازخور يکي از ضعفهـــاي بسياري از کـــــانونهاي ارزيابي گزارش شده است.
- ين مرحله به جنبه هاي عملي و اجرايي تاکيد مي شود که بايد در زمان استقرار کانون و پس از شروع فعاليت مو
- سازمان: مرحله بعدي درک و شناخت شرايط و مقتضيات سازمان است. ازجمله مي توان به بررسي نظامهاي استخدام
- ست خواهدبود؛ ۳ – دراجراي کانون مي توان از ابزارها، روشها، آزمونها و تمرينات متنوع استفاده کرد که هرک
- يث براي کارمند يا شرکت کننده نيز مفيد است. به همين دليل مديران يا کارشناسان تحصيلکرده براي استخدام د
- عا بود که کانون ارزيابي، يک روش مفيد، موثر پيشرفته براي سنجش مديران جهت گزينش يا آموزش است. گرچـــــ
- کانون ارزيابي، علاوه بر نتايج اطمينان بخش راجع به افراد، آثار جانبي آن است. کانون ارزيابي اطلاعات د
- رکتهاي خودگردان همراه بوده است که آن نيز مستلزم تقويت مديران سطوح پايين تر براي انجام وظايف محوله اس
- منحصر به فرد، نتايج نسبتاً قابل اطمينان راجع به شــرکت کنندگان ارائه مي کند. شماري از اين ويژگيها را
- دم تمرکز و افزايش واحدها يا شرکتهاي خودگردان همراه بوده است که آن نيز مستلزم تقويت مديران سطوح پايين
- بررسيهاي به عمل آمده در سالهاي اخير، نه فقط به متداول شدن روش تاکيد داشته اند، بلکه بر گسترش روزافز
- نند. استون در سال ۱۹۹۱ پيش بيني کرد که تعداد آنها همه ساله روبه افزايش است. يک بررسي ديگر در سال ۱۹۹
- سم پيشرفته اي براي مصاحبه کانديداهاي پست هاي مديريتي سازمانهاي دولتي و واحدهاي صنعتي در انگليس به کا
- شده است: ۱ – در سال ۱۹۲۳ (در خلال جنگ جهاني اول)، روانشناسان و افسران عالي رتبه براي گزينش رهبران ن
- و پايداري. ۸٫ اخلاق حرفهاي: صداقت و درستي، تعهد به ارزشها و مصالح سازمان و نيازهاي ذينفعان، عدالت
- ي ارزيابي به شرح زير ميباشند: ۱٫ مهارتهاي ادراکي: خط و مشي بلند مدت و وسعت نظر، تفکر خلاق و استقبا
- تمرينات شبيه سازي شده در مشاغل مديريتي. • استفاده از تمرينات متنوع و آزمونهاي مختلف براي ارزيابي دا
- (Assessment Center) مديران، يک رويکرد يا فرآيند ارزيابي ميباشد که بر ارزيابي گروهي داوطلبان (ارزياب
- نی تمرکز کامل بر یک کار خاص در مدت زمان مشخصی است. این خود یک ویژگی نیست ولی باعث رشد سایر ویژگی های
- م آوردن سیستمی برای حفظ این وفاداری منجر به سودآوری میشود. کسب و کارهایی که دارای کارکنانی خشنود و
- ين مرحله به جنبه هاي عملي و اجرايي تاکيد مي شود که بايد در زمان استقرار کانون و پس از شروع فعاليت مو
- سازمان: مرحله بعدي درک و شناخت شرايط و مقتضيات سازمان است. ازجمله مي توان به بررسي نظامهاي استخدام
- ست خواهدبود؛ ۳ – دراجراي کانون مي توان از ابزارها، روشها، آزمونها و تمرينات متنوع استفاده کرد که هرک
- يث براي کارمند يا شرکت کننده نيز مفيد است. به همين دليل مديران يا کارشناسان تحصيلکرده براي استخدام د
- عا بود که کانون ارزيابي، يک روش مفيد، موثر پيشرفته براي سنجش مديران جهت گزينش يا آموزش است. گرچـــــ
- کانون ارزيابي، علاوه بر نتايج اطمينان بخش راجع به افراد، آثار جانبي آن است. کانون ارزيابي اطلاعات د
- رکتهاي خودگردان همراه بوده است که آن نيز مستلزم تقويت مديران سطوح پايين تر براي انجام وظايف محوله اس
- منحصر به فرد، نتايج نسبتاً قابل اطمينان راجع به شــرکت کنندگان ارائه مي کند. شماري از اين ويژگيها را
- دم تمرکز و افزايش واحدها يا شرکتهاي خودگردان همراه بوده است که آن نيز مستلزم تقويت مديران سطوح پايين
- بررسيهاي به عمل آمده در سالهاي اخير، نه فقط به متداول شدن روش تاکيد داشته اند، بلکه بر گسترش روزافز
- نند. استون در سال ۱۹۹۱ پيش بيني کرد که تعداد آنها همه ساله روبه افزايش است. يک بررسي ديگر در سال ۱۹۹
- سم پيشرفته اي براي مصاحبه کانديداهاي پست هاي مديريتي سازمانهاي دولتي و واحدهاي صنعتي در انگليس به کا
- شده است: ۱ – در سال ۱۹۲۳ (در خلال جنگ جهاني اول)، روانشناسان و افسران عالي رتبه براي گزينش رهبران ن
- و پايداري. ۸٫ اخلاق حرفهاي: صداقت و درستي، تعهد به ارزشها و مصالح سازمان و نيازهاي ذينفعان، عدالت
- ي ارزيابي به شرح زير ميباشند: ۱٫ مهارتهاي ادراکي: خط و مشي بلند مدت و وسعت نظر، تفکر خلاق و استقبا
- تمرينات شبيه سازي شده در مشاغل مديريتي. • استفاده از تمرينات متنوع و آزمونهاي مختلف براي ارزيابي دا
- (Assessment Center) مديران، يک رويکرد يا فرآيند ارزيابي ميباشد که بر ارزيابي گروهي داوطلبان (ارزياب
- نی تمرکز کامل بر یک کار خاص در مدت زمان مشخصی است. این خود یک ویژگی نیست ولی باعث رشد سایر ویژگی های
- م آوردن سیستمی برای حفظ این وفاداری منجر به سودآوری میشود. کسب و کارهایی که دارای کارکنانی خشنود و